Men vraagt wel eens, goh Gu!do, wat doe je zoal bij de ANWB. Ik kan het u wel kort even klip en klaar uitleggen:
Wanneer je kijkt naar de ontwikkelingen en stavaza op het internet, dan proberen we daar passende toepassingen voor te vinden. We prioriteren alle POI's, LOI's op basis van sense of urgency zodat we deze op een juiste manier kunnen plotten in de pivit table. Hierdoor extrapoleren we de USP's in lange bila's met de Voortrekkers, Business Analists, technisch projectleiders, koffiejuffrouwen, Business Owners en leggen we dit langs de Hygiƫne projecten om zodoende onze Road to Apollo KPI's te halen, zeg maar. Als je kijkt naar Major Tom from Zero to Ground Control kijkt en je vergelijkt de Natural Search, SEM, SEO en SENSEO op de differentiele deelgebieden op aspecten die je prioriteert in je SWOT analyse, dan bepalen de Milestones in Beta Fase volgens de Operations planning marktconform. Lijkt me logisch.
Om een lang verhaal samen te vatten: het loopt...
29 februari 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 reacties:
slappe ouwehoer.
Een reactie posten