15 juni 2008

EK Verslag: Bern is van ons

Werkelijk fantastisch om dit mee te maken! Vroeger zou ik zeggen, WAUW! Nu krijg ik rillingen over mijn lijf van Neerlands trots. Trots omdat we met zoveel waren, trots omdat er gewoon Franzosen tussen stonden die ook meededen, trots omdat er een grote neger naast met stond met Frans baretje en een oranje geschilderde stokbrood, trots omdat ik opgetild werd als Robbert Jensen, trots omdat ik met het kaasmeisje op de foto mocht, trots omdat om 11.00 uur al mijn stem mijn keel verlaten heeft, trots omdat we in een oranje linie met 50km per uur door duitsland reden met duizenden auto's, trots omdat een Zwitser met vaag oranje shirtje vraagt hoe je "Hup Holland Hup" uitspreekt, maar ook gewoon trots omdat we gewonnen hebben met schitterend voetbal.



















1 reacties:

Anoniem zei

...please where can I buy a unicorn?