06 mei 2008
Eindelijk weer leuke dingen op het web
Wij doen aan dodenherdenking, maar dit vind ik toch wel meer daden aan de gedachten brengen. Op 29 maart gingen in heel Zwitserland de lichten uit om het milieu even te sparen. Gewoon doen om een de wereld helpen te veranderen. Ondersteund met een mooie campagne. Petje af. Ehm... lichtje uit bedoel ik.
Waar zijn die tennisballetjes gebleven achter op de auto's op de trekhaak, of het bewuste lederen handtasje die je vader vroeger droeg met al zijn papieren erin, inclusief sjek. Vorige week op vakantie zag ik de ouderwetse variant van een doosje rondom je sigarettendoos. Dat kon toch alleen maar werkelijkheid zijn in films? De mooiste gouwe ouwe beleving van vorige week was de o zo foute Mercedes Benz cabrio die me doet denken aan de Don Johnson (is dat zijn echte naam?) tijdperk van Miami Vice. Leuk al die foute mensen in die auto's.
meer geheugen is meer herinneren. Eenvoudig, maar treffend van Kingston memorysticks.
Strak bedacht van Pacific Airways uit Vietnam. De lucht is nog nooit zo goedkoop geweest. Niet te doen in Nederland natuurlijk, met al dat slechte weer.
Dit vind ik nou kunst
Soms moet je niet teveel bluffen in een reclame. Handig die knipbonnetjes, maar beter hadden ze het iets anders aangepakt.
Geinig voorbeeld ter promotie van Tae Kwon Do.
Je ziet ze wel eens als je in Frankrijk of Italiƫ over straat loopt. Die kunstenaars met hun levensechte tekeningen. Leuke reclame van Publicis uit Braziliƫ.
Hoe echt kan een tatoeage zijn? Nou, wat mij betreft is het heel simpel.
Onder het motto, Find your own way out. Vind ik deze reclame stiekum wel leuk.
Je kent ze wel, die studentenhuizen die te huur zijn, inclusief ballotagecommissie om nieuwe huisgenoten te werven. Eigenlijk vind ik dit veel cooler
Labels:
Guido Gihaux,
streetvertising,
web reclame
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten